fredag 29 januari 2016

Både kissat på mej och spräckt 2 par byxor denna vecka

Idag går jag in i vecka 27! Tänka vad tiden går.  
Denna vecka har jag lyckats med det fantastiska att spräcka inte ett par utan två par byxor, varav de ena faktiskt var ett par gravidbyxor haha. Så större blir jag verkligen. 
Ska köpa nya nålar till symaskinen idag och lappa lite. 
Jag mår bra men är kissnödig jämt och har lite ont i blygdbenet, har väldigt mkt sammandragningar så får vila en hel del.
När jag var ute med hunden i förrgår så halkade jag till på en isfläck ramlade mitt i en lerpöl och lyckades samtidigt kissa på mej, en high score!!! Livet som gravid är såå glamoröst hehe

Jag slarvar med yogan tyvärr, har svårt att få till lugnet jag behöver för att göra den ordentligt, det är alltid folk hemma och katter eller hund i vägen. jag skulle behöva gå på gravidyoga på någon studio men har inte riktigt råd just nu..Får helt enkelt bättre mej och se till att mitt inre lugn vinner över det yttre "kaoset"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar